سرخط خبرها

تخصیص اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی برای ساخت پردیس تئاتر مشهد| مردادماه ۱۴۰۰ زمان بهره‌برداری از گام نخست پروژه

  • کد خبر: ۳۱۹۲۵
  • ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
تخصیص اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی برای ساخت پردیس تئاتر مشهد| مردادماه ۱۴۰۰ زمان بهره‌برداری از گام نخست پروژه
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، مردادماه ۱۴۰۰ را موعد بهره‌برداری از پردیس تئاتر مشهد بیان کرد و گفت: برای این پروژه ۷۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده که تا سقف ۱۱۰ میلیارد تومان قابل افزایش است.
لاله سادات کوثری/ شهرآرانیوز- حمیدرضا موحدی‌زاده با اعلام این خبر افزود: پردیس تئاتر مشهد از برنامه‌های جدی ما در شورای پنجم بود و از همان ابتدای دوره به این نیاز فرهنگی شهر پی بردیم.

وی با بیان اینکه شهر بزرگ مشهد با سابقه فرهنگی و اختصاص واژه پایتخت فرهنگی جهان اسلام، به یک سالن تئاتر فاخر نیاز داشته است و دارد، افزود: این پردیس تئاتر می‌تواند جوانان و تئاتردوستان را در گوشه‌ای از شهر و در پاتوقی فرهنگی جمع کند تا در این مکان، امکان گفتگو میان شهروندان و هنرمندان وجود داشته باشد.

وی افزود: در سال گذشته این پروژه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خراسان رضوی آغازبه‌کار کرد، اما در روند اجرا مشکلی از نظر کاربری زمین و اختلاف کارشناسی با آستان قدس رضوی به وجود آمد.
 


نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: این مسائل اکنون مرتفع شده است و عزم دوباره‌ای شکل گرفته است تا این هفت هشت ماه تأخیر با ۳ نوبت کاری بر طرف و پروژه به زمان بهره‌برداری خود نزدیک شود.
موحدی‌زاده اظهار کرد: مردادماه ۱۴۰۰ گام اول این پردیس به بهره‌برداری می‌رسد. اعتبار این پروژه در بودجه سال ۹۹ حدود ۷۰ میلیارد تومان است و تا ۱۱۰ میلیارد تومان قابل ارتقاست.

وی اذعان کرد: برای پیشبرد کار قطعا در بودجه سال ۱۴۰۰ هم اعتباری به اجرای این پروژه اختصاص خواهد یافت. امیدواریم این پروژه به سرانجام برسد و قولی که نه‌تن‌ها به مردم مشهد، بلکه به مردم ایران داده شده است عملیاتی شود.

وی گفت: خوشبختانه این توان در مدیریت شهری وجود دارد و اگر عزم خود را جزم کند، می‌تواند پروژه را سریع پیش ببرد. تلاش می‌کنیم گام نخست پروژه مردادماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد.
 
لازم به ذکر است؛ پروژه پردیس تئاتر مشهد که مدتی قبل به دلیل برخی از اختلافات کارشناسی فی مابین شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی متوقف شده بود، از چهارم اردیبهشت ماه سال جاری مجددا کلید خورد و بر اساس آخرین اخبار زمان  بهره برداری فاز نخست آن مرداد ماه سال آینده عنوان شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->